"Å leve er ikke nok....
Solskinn..frihet, og en liten blomst må man ha.."

HC Andersen

mandag 6. august 2012

Bestemorlykke..

Oi...det er visst en stund siden jeg skrev noe her.. man kan si det sånn at jeg har vært indisponert eller kanskje.. plaget med gikt?? Det er sånn som skjer med bestemødre, det har jeg lest et sted.
Nå glemmer jeg nesten å fortelle nyheten, som jeg skulle delt forlengs:
HURRA....!!! JEG HAR FÅTT ET NYTT BARNEBARN...! En kjempefin, nydelig, fantastisk og skjønn liten prinsesse <3 Hun er lillesøster til mitt andre barnebarn, som nå har rukket å bli to år og åtte måneder, og  som selvsagt OGSÅ er kjempefin, nydelig, fantastisk og skjønn. Jeg anser meg selv for å være ekstremt heldig og er veldig stolt av barnebarna.
 Det er så rart å vite at det nå kommer en ny generasjon..og det mens bestemor ennå er i trettiårene.. Ja, jeg sjekket på kalenderen..og etter mine kalkyler fyller jeg trettitretten i år.. Så det så.

Det å være bestemor er helt spesielt...det fyller hjertet mitt. Det er som en forelskelse..bare at det er bestemorlykke... Og denne bestemora er fylt til randen med bestemorlykke <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar